اگر شما هم قرار است هر روز این کار را انجام دهید، باید چند نکته را در نظر بگیرید. یکیاز ویژگی ها و برتری های این افزونه به روز رسانی منظم آن است که هر چند روز یکبار نسخه جدید مطابق با الگوریتم های گوگل ارائه می شود. افزونه Yoast Seo Premium یوست سئو پرمیوم نام نسخه پیشرفته افزونه محبوب و نام آشنای یوست است ، یوست یا همان یواست کامل ترین افزونه سئو برای وردپرس است ، این افزونه رقیب سرسخت افزونه قدرتمند All in one SEO میباشد ، یوست تمام ابزارهای مورد نیاز برای سئو کامل یک وبسایت از قبلی نقشه کامل سایت ، سئو کامل متن های سایت ، متا دیتا ، اسکیما پیشرفته ، ساختار تکامل یافته ، معرفی سایت به موتورهای جستجو و صدها امکانات بی نظیر دیگر که همگی میتوانند سئو سایت وردپرسی را تضمین کنند ، هم اکنون آخرین نسخه افزونه یوست سئو پرمیوم را از وب سایت بزرگ ای فری دریافت کنید.

بهتره تو این قسمت دوباره اشاره کنم که این افزونه به دو صورت رایگان و Premium وجود داره، اگه دلتون میخواد سئو خودتون رو با این پلاگین امتحان کنین نسخه رایگانش بهتره ولی در کل پیشنهاد من به شما استفاده از نسخه Premium این پلاگین است. و باتوجه به این اهمیت، مراحل انتقال توسط پلاگین به صورت کاملا خودکار انجام می شود. شاید بتوان به جرات گفت مهمترین بخش افزونه Yoast Seo متا باکس است که در بخش ویرایش تمام صفحات، برگهها، رسانهها، دستهبندیها، برچسبها و هر قسمتی که برای سایت شما صفحه جدیدی ایجاد میکند وجود دارد. در این افزونه مهمترین عوامل سئو یک سایت و محتوا رعایت شده و تمام عوامل مثل عنوان سئو شده ، متن سئو شده برای کلمه کلیدی مورد نظر ، سئو تصاویر ، کنترل تگ ها و موارد دیگر رعایت شده و در صورت وجود مشکل در سئو به شما خبر میدهد و با افزونه Yoast seo premium فارسی که ما در اختیار شما میگذاریم متن ها را فارسی برای شما نمایش میدهد.

با افزودن داده های ساختارمند میتوانید علاوه بر جذاب کردن نتایج گوگل، اطلاعات بیشتری را از وبسایت خود در نتایج گوگل به کاربران نمایش دهید. اطلاعات کاملی در مورد الگوریتم های گوگل، نحوه رتبه بندی سایت ها و یا جریمه سایت ها توسط گوگل در وردپرس سیتی منتشر شده است. به این صورت: وردپرس سیتی - افزونه وردپرس - افزونه سئو - افزونه سئوی وردپرس Yoast پرمیوم فارسی. بدون نصب افزونه های سئو وبسایت شما هرگز به آن ورودی گوگل دلخواه شما نمیرسد. با این ابزار افزونه سئوی وردپرس Yoast پرمیوم فارسی می توانید لینک های پاک شده را به صفحه دلخواه و مرتبط ریدایرکت ۳۰۱ نمایید. در انتهای همین بخش لینک آموزش استفاده از این بخش در سایت افزونه yoast seo premium را مشاهده میکنید که میتوانید با آن مقاله این کار را انجام دهید. را مدیریت می کند.در این آموزش ما در دو بخش سئوی مقدماتی و سئوی حرفه ای علاوه بر آشنایی کامل با افزونه yoast seo ، با مباحث عملی سئو هم برای بالابردن رنک وبسایت خود در موتور های جستجو آشنا خواهیم شد.

البته ویرایش این دو صفحه از طریق گزینه “برگه ها” در پیشخوان وردپرس هم امکان پذیر است. گزینه “ضخیم کردن آخرین صفحه” برای بولد کردن آخرین صفحه است، حالا این یعنی چی؟ در بخش انواع محتوا گزینه برگه ها نمایش برگه ها یا Page را می بینید. پس از این باید منتظر نمایش اطلاعات در منو کنسول yoast seo در روز های آینده باشید. برای جلوگیری از نمایش صفحات بعدی آرشیو سایت در جستجوی داخلی میباشد. مسیر راهنما برای لینک داخلی بسیار مناسب است چرا که مسیری روشن را برای صفحه ای که در آن هستید مشخص می کند. و با روش کشیدن و رها کردن یا کپی کردن سریع لینک مطلب مربوطه، از آنها در میان محتوای مطلب خود استفاده کنید و لینک سازی داخلی را قدرتمندتر از همیشه انجام دهید.


ابزار قدرتمند تولید و مدیریت breadcrumbs یا لینک های خرده نان! یعنی به سایتهای دیگه اجازه میدهد، محتوای سایت شما را در سایت خودشان نشان بدهند، که این موضوع باعث میشود شما لینک بخورید و اخبار و مطالب وبسایتتان در جاهای مختلف پخش شود و درنهایت ورودی بیشتری داشته باشید و مخاطبین بیشتری جذب کنید. افزونه Yoast Seo Premium افزونه سئو وردپرس با قابلیت چراغ راهنمایی که دارد شما را راهنمایی میکند و به شما نمره میدهد تا محتوا خود را سئو کنید. افزونه Yoast تمام عوامل را برای سئو محتوا درنظر گرفته و با آپدیت های جدید گوگل همگام است و هر بار بروزرسانی های خوبی انجام میشه که به سئو محتوا شما کمک کند.

حالا افزونه وردپرس سئو پولی با شما همراه است تا در صورتی که یک صفحه از وبسایت شما حذف شد ، در وبسایت وردپرسی شما جستجو کرده و مطلبی که بیشترین شباهت را با صفحه درخواستی کاربر شما دارد پیدا می کند و کاربر را به آن صفحه منتقل میکند. با وارد کردن کلمه کلیدی، این افزونه با بررسی محتوا نوشته شده، تعداد کلمات کلیدی استفاده شده و چگالی آن در نوشته را بررسی کرده و نتیجه را اعلام می کند. اینا رو گفتم تا به این نتیجه برسیم که با توجه به پراکنده بودن هرکدوم از ابزارهای آنلاین تجزیه و تحلیل سایت، خیلی جالب میشه اگر اطلاعات و امار ابزارهای گوگل همگی در داشبورد وردپرس در دسترس باشن… یکی از تفاوت های مهم نسخه رایگان و پریمیوم افزونه Yoast در محدودیت انتخاب کلمات کلیدی است اگر میخواهید در یک محتوا چندین کلمه کلیدی تعیین کنید تا در گوگل تمام کلمات رتبه بیارند باید از نسخه پریمیوم استفاده کنید تا بهترین نتیجه را در سئو محتوا بگیرید.

https://wpbaran.ir/yoast-seo-premium/