بنابر این ضروری است تا شما از کلمه کلیدی خود در ابتدای عنوان مقاله خود استفاده کنید تا کاربر با خواندن عنوان شما وارد سایت شما شود. که با پرداخت هزینه می­توانید آن را تهیه و نصب نمایید به نسبت نسخه رایگان خود امکانات بیشتری را به شما می­دهد، به­ عنوان مثال در نسخه رایگان این افزونه شما میتوانید افزونه Yoast SEO Premium فقط یک کلمه کلیدی انتخاب کنید اما در نسخه پریمیوم کلمات کلیدی کانونی بیشتری را تا 5 کلمه میتوانید اضافه کنید. افزونه یواست سئو پریمیوم در تاریخ ۱۳/مرداد/۹۸ به نسخه ۱۱٫۷ بروزرسانی شد. مرحله بعدی به گوگل می گه شما شرکت هستید یا به صورت شخصی فعالیت می کنید. در این صورت در پنل مدیریت شما بخش مربوط به این افزونه اضافه میشود.

سبز شدن دکمه Yoast Seo اهمیت زیادی ندارد، چرا که این بخش ساختاری ماشینی دارد و نباید حساسیت زیادی برای سبز شدن آن داشته باشید. علاوه بر نرم افزار ، ما دوره های آنلاین (SEO) را در آکادمی Yoast خود می فروشیم. نحوه ساخت XML Sitemap در وردپرس را مطالعه کنید. توصیه میکنیم اگر اطلاعاتی در این رابطه ندارید، این بخش را به صورت پیشفرض قرار دهید، اما اگر میخواهید اطلاعاتی در رابطه با لینکهای NoFollow کسب کنید مقاله لینک نوفالو چیست و آموزش nofollow کردن لینکها در وردپرس را مطالعه کنید. یکی از مهم­ترین دلایلی که باعث پیشرفت کسب و کار اینترنتی شما میشود داشتن سئو ( SEO ) بالا در موتور های جستجو ( گوگل ) هست. این مسیر راهنما همچنین در نتایج جستجو موتور های جستجوگر ظاهر می شود و به سایت شما امتیاز بیشتری در رتبه جستجو می دهد. افزونه yoast seo بطور کامل فارسی سازی شده و به راحتی هرکسی می تواند وبسایت خود را بوسیله آن در موتور های جستجو بالا ببرد.

ما باید این سایت مپ را در سرچ کنسول سایت خود ثبت کنیم تا گوگل هم بهتر به سایت سایت ما دسترسی داشته باشد. افزونه Yoast Seo به شما اجازه می دهد که برای هر پست در خوراک RSS خود بک لینک به سایت خود اضافه کنید. مثلا توصیه می کند کلمه کلیدی در اوایل متن باشد، در عنوان باشد، در هدینگ باشد، پاراگراف ها افزونه Yoast SEO Premium کوتاه باشند، از لینک های داخلی و خارجی استفاده کنید و … توصیه ما این است که در این بخش تغییری ایجاد نکنید و از مقادیر پیش فرض استفاده کنید. اگر سایت شما از Breadcrumbs به طور اتوماتیک پشتیبانی نمیکند، افزونه Yoast Seo به شما کمک میکند تا این مورد را به قالب وردپرس خود اضافه کنید. بله، یکی از مهمترین امکانات این افزونه، اضافه کردن اسکیما سوالات متداول یا FAQ به صفحات شما توسط ویرایشگر گوتنبرگ است که ما در آموزش نحوه اضافه کردن FAQ Schema به وردپرس به این مورد به طور کامل پرداختهایم.

ویرایشگر گروهی: گزینه سوم همانطور که از نامش پیداست، به شما این امکان را میدهد که به سرعت عنوانها و توضیحات نوشتهها و برگه های سایت خود را بدون این که مجبور باشید برای هر صفحه به ویرایشگر آن رجوع کنید، تغییر دهید. به این ترتیب دیگر، نیازی به SFTP در سایت ما نیست. در این بخش به سادگی متا کدی را که از موتورهای جستجو در زمینه های مربوطه دریافت کرده اید را اضافه کنید. خوب شما با استفاده از افزونه Yoast Seo Premium فارسی که از سایت آراز وردپرس دریافت کرده اید می توانید در صورتی که یک صفحه از سایت شما حذف شد ، در سایت وردپرسی شما جستجو کرده و مطلبی که بیشترین شباهت را با صفحه درخواستی کاربر شما دارد پیدا می کند و کاربر را به آن صفحه انتقال می دهد. باید تعیین کنید که چه صفحاتی از سایت شما قرار هست ایندکس شود و چه صفحاتی ایندکس نشوند.

http://mrcode.toonblog.ir/post/18