امروز در این مقاله آموزشی، به آموزش کامل کار با افزونه yoast seo premium میپردازیم. در این مقاله با ما همراه باشید تا بدانید چرا باید از یواست استفاده کنید. نکته : توجه داشته باشید که اگر شما از دستهبندیهای تو در تو استفاده میکنید و پیوند یکتا آنها فارسی است، امکان بروز خطا زیاد است. مدیر تغییر مسیر به شما این امکان را می دهد: پس از حذف یک پست یا صفحه ، این افزونه از شما می پرسد که با URL قدیمی چه کاری انجام دهید. آیا سئو کردن سایت بدون یوآست امکان پذیر است؟ با کمک یواست به راحتی میتوانید تمام اصول و قواعد سئو را بر روی محتواهای خود اجرا و پیاده سازی کنید. از همینرو به عنوان صاحب یک وبسایت به یک سیستم مدیریت محتوا نیاز دارید که تمام فرایندهای سئو را که مربوط به محتوا است، بر روی محتواهای تولیدی شما اجرا کند. موضوع مهم این است که ما نکتههای مهم در سئو داخلی و خارجی را خوب بدانیم، آنها را اجرا کرده و محتواهای کاربردی و جذاب را مرتب در سایتمان منتشر کنیم.

گاهی این پرسش مطرح میشود که اگر سایت ما وردپرسی نباشد یا اگر این افزونه را در وردپرس خود نداشته باشیم، دیگر نمیتوانیم در سئو خوب عمل کنیم؟ با سلام خدمت همراهان همیشگی آپ تم در خدمت شما هستیم با معرفی مجموعه افزونه های yoast seo ، این پلاگین های وردپرس به سئو و بهینه سازی وردپرس کمک شایانی میکنند به طوری که به سادگی با استفاده از افزونه های سئو میتوانید تغییر مثبتی در رتبه وب سایت خود مشاهده کنید. شما با قویترین افزونه سئو وردپرس قادر خواهید بود این بخش را نیز به صورت مستقیم ویرایش کرده و کدهای دلخواه خود را به آن های اضافه و سفارشی کنید. محتوای شما مورد توجه کاربر قرار نمیگیرد مگر آنکه طبق استانداردها و اصول دلخواه موتورهای جستجو تولید و توزیع شده باشد!

به نظر من، وقتی سایت ما روی یک سیستم مدیریت محتوا قرار دارد، باید بپذیریم که بخش قابل توجهی از کارها میتوانند به صورت خودکار انجام شوند و این چیز بسیار خوبی است. بنابراین یک سیستم مدیریت محتوای قابل اعتماد، میتواند مسیر رسیدن به اهدافتان در فضای آنلاین را بسیار کوتاهتر کند. به خصوص اگر فکر میکنید، که بخشهای خاصی از محتوای شما، میتواند تاثیر خوبی برای جلب مخاطب در رسانههای اجتماعی داشته باشند. و اما دقیقا در همین نقطه، سئوی محتواست که میتواند مسیر را برای شما هموارتر کند. افزونه سئو وردپرس یواست یک افزونه سئو وردپرس حرفه ای هست که بدون شک می توان با افتخار اعلام کرد یواست سئو مشهور ترین و پر مخاطب ترین افزونه سئو وردپرس در بین تمامی افزونه های موجود در دنیاست! با اضافه کردن مطالب به صفحات اجتماعی، سفارشی سازی بیشتری برای سایت خودتون ایجاد میکنین که باعث جذب بیشتر مخاطب میشه.

خاکستری - چراغ خاکستری یعنی یوست برای این صفحه اطلاعاتی ندارد (شاید خودتان اطلاعاتی به باکس یوست اضافه نکرده اید). آپدیت: دانلود افزونه Yoast SEO Premium 15.9.2 فارسی در تاریخ 1399.12.23 به وردپرس باران اضافه شد. راه مناسبتر برای نصب افزونه yoast seo premium استفاده از بخش نصب افزونه سفارشی است. در ادامه از مزیتهای استفاده از این افزونه کاربردی بیشتر خواهیم گفت. اگر از اکثر مشاوران سئو نیز سوال کنید که افزونه یواست چیست متوجه میشوید که یکی از قدرتمندترین افزونههای وردپرس که کمک زیادی به سئوی سایت میکند، افزونه یواست است؛ به عبارتی این افزونه کمک میکند تا اصول مهم سئو را در تولید محتوای خود به کار بگیرید. خوب حال ببینیم کاربردها و ویژگیهای افزونه یواست سئو چیست.

مدیریت اصولی محتوا و قوانین سئو در تولید هرگونه محتوا، همان چیزی است که مرز شما با صفحات فراموش شده در نتایج موتورهای جستجو را تعیین میکند! سئو وردپرس چیزی نیست که شما با انجام اون در طول چند شبانه روز بهش برسید و لازمه تا برای سایت وردپرسی خودتون از همان زمان شروع کار حساب ویژهای روی اون باز کنید و حسابی براش وقت بگذارید. در پاسخ به سوال کسانی که میپرسند افزونه یواست چیست باید بگوییم که اگر تا به امروز توجهی به سئوی محتوا نشان ندادهاید، هزینه و زمان زیادی را از دست دادهاید! اگر سیستمی برای تولید محتوا ندارید همین الان دست از تولید آن بکشید! آموزش سئو و سئوی محتوا را دست کم نگیرید.

اگر صاحب یک وبسایت هستید و یا به تازگی میخواهید بازاریابی آنلاین را شروع کنید، با آموزش سئو سریعتر میتوانید رقیبهایتان را پشت سر بگذارید! بیش از ۹۵٪ وبسایت هایی وردپرسی که در نتایج جستجوی صفحه اول گوگل مشاهده می شوند از افزونه یواست سئو پریمیوم استفاده می کنند, این افزونه به شما در نبرد صفحه اصلی گوگل کمک شایانی خواهد کرد صرفا کافی است افزونه را نصب و طبق آموزش های ویدویی که برای شما تهیه کرده ایم عمل کنید تا نتایج ایده عالی را برای وبسایت وردپرسی خود کسب نمایید. آموزش ثبت سایت در گوگل به روش جدید. توجه کنید که این اطلاعات درباره مجموعه شما در قالب Knowledge Graph Card به گوگل ارائه میکند که ظاهر زیبایی به نتایج جستجو شما میدهد، پس سعی کنید اطلاعات را دقیق و کامل مشخص کنید. تجزیه و تحلیل خوانایی: اطمینان حاصل کنید که در حال نوشتن آسان برای هضم هستید و محتوا را برای بازدید کنندگان و موتورهای جستجو درگیر می کنید.

https://teletype.in/@wpbaran/W6h93ExV1Ay