اکنون که شما سایت خود را، راه اندازی کرده اید و به دلخواه خود آن را سفارشی کرده اید، نوبت به کسب درآمد می رسد تا زحمت ها و خرج هایی که کرده اید جبران شود. بهتر است بلافاصلا بعد از طراحی سایت وردپرس خود، Google Analytics را نصب کنید، بنابراین می توانید از پیشرفت و یا عدم پیشرفت سایت خود در طول زمان اطلاعاتی کسب کنید. شما می توانید از این بخش ها برای سازماندهی نوشته های سایت خود استفاده کنید. اگر از یک متخصص وردپرس درباره نحوه کار و یادگیری وردپرس سوال کنید، در جواب به شما میگوید که یادگیری وردپرس کار بسیار آسانی است و هر کسی میتواند این کار را یاد بگیرد. مراحل یادگیری وردپرس با استفاده از قالب آموزش آنلاین مگاوردپرس، شما میتوانید یک وبسایت آموزش آنلاین با امکاناتی که مدنظرتان است را برای کاربران وردپرس خود راهاندازی کنید.

طراحان سایتها معمولا ترجیح میدهند از قالب مادر استفاده کنند زیرا میتوانند قابلیتهای اصلی و هستهای سایت را در قالب مادر حفظ کنند و قالب فرزند را برای ایجاد ویژگیها و امکانات مختلف دستکاری کنند. در بخش پایین مقالاتی که در سایت قرار داده ایم و وردپرس رو به صورت تصویری آموزش داده ایم که می توانید از این مقالات استفاده کنید و دیگر نیاز به آموزش خاصی ندارید. برای اضافه کردن همه این ویژگی های اضافی، شما نیاز به استفاده از افزونه های وردپرس دارید. و تعدادی از آنها به صورت تجاری عرضه می شوند. بازگشت مراحل یادگیری وردپرس به تنظیمات پیشفرض: اگر دچار اشتباهاتی در تنظیمات افزونه یوست شدهاید و یا میخواهید تنظیمات به صورت پیش فرض اعمال شوند؛ این دکمه را فشار دهید.

این مقالات کیفیت بسیار بالایی دارند و به دلیل طولانی بودن، هر آموزش به چند بخش متوالی تقسیم میشود. و در هر روش نحوه کار و نصب را جداگانه آموزش می دهیم. در دروس اول این دوره با راه اندازی سایت مراحل یادگیری وردپرس روی هاست و لوکال هاست آشنا میشوید و در انتها با تنظیمات وردپرس کار میکنید. در این دوره با تمامی این بخش ها آشنا خواهید شد و از آنها میتوانید استفاده کاربردی داشته باشید. در این 10 ویدیو شما با تمامی اصول کلی وردپرس آشنا خواهید شد، برای مثال آشنایی با داشبورد وردپرس، رسانه، دیدگاه ها، نوشته ها، افزونه ها، پوسته ها و… این خانه ی وب سایت شما در اینترنت است.

11. تعداد دانلود افزونههای وردپرس از رقم شگفت انگیز ۱.۴ میلیارد بار گذشته است. ما در این بخش یکی از بهترین کتاب های وردپرس را برای شما قرار دادیم تا در هر جایی همراه خود داشته باشید و بتوانید مطالعه کنید. همچنین بازاریابی آنلاین این قدرت را به شما می دهد که اثربخش بودن کمپین خود را رصد کنید و در صورت نیاز به تغییر این کار را انجام دهید در صورتی که این کار را نمی توانید با تبلیغات سنتی انجام دهید. شما می توانید این کار را متوقف کنید زیرا ما با استفاده از یک افزونه وردپرس به صورت خودکار آن را دریافت می کنیم و این کد را به سایت شما اضافه می کنیم. آموزش کار با وردپرس در وبسافت۳ میتوانید بهترین مسیر شما برای یادگیری وردپرس فارسی از صفر باشد.

پس از آن، یک کد ردیابی Google Analytics به شما ارائه می شود، که باید آن را درون وب سایت خود جاسازی کنید. پس مراحل یادگیری وردپرس از نصب و فعال شدن افزونه، گزینه ای جدید به نام Insights به پیشخوان وردپرس شما اضافه می شود شما باید پیکربندی تنظیمات افزونه را از بخش «Insights» انجام دهید. برای شروع، ابتدا باید افزونه Yoast SEO را نصب و فعال کنید. با کلیک بر روی این گزینه حالت مزاحم نشوید فعال می شود. برخی از ایده های موجود در این پکیج شامل ایده های اینترنتی می باشد. همچنین برای اطلاعات بیشتر در مورد سئو می توانید از مقالات زیر دیدن نمایید. در صورت نیاز می توانید مقالات زیر را در مورد افزونه وردپرس مطالعه کنید. همچنین برای اطلاعات بیشتر می توانید مقالات راهنمای انتخاب قالب وردپرس و بهترین قالب وردپرس را ببینید. توی مراحل یادگیری وردپرس میتونید هر قالب وردپرس که خواستید دانلود و یا با قیمت بسیار عجیب خرید کنید.

https://uniwp.ir/learn-wordpress/