شما میتوانید قالبهای رایگان و غیررایگان فراوانی را با جستجو در مخزن وردپرس و اینترنت پیدا کنید. با استفاده از LifterLMS میتوانید تکالیفی را برای دانشجویان ایجاد کنید تا هنگام آزمایش دانش خود، تایمرها را در آزمونها تنظیم کرده و مطالب قابل بارگیری را برای یادگیری آفلاین ارائه دهید. پس سعی کنید تا میتوانید مطالب غنی و ارزشمندی و با تعداد کلمات بیشتری تولید کنید. وردپرس این امکان را به شما میدهد که آموزش وردپرس رایگان بیشتر بخوانید هر زمان خواستید، تغییرات خود را درون سایت ایجاد کنید، مطالب جدید در سایت منتشر کنید، کاربران خود را مدیریت کنید، به نظرات رسیدگی کنید و … به طور کلی وردپرس یک نرم افزار تحت وب متن باز یا همون open source می باشد که در دسته ی سیستم های مدیریت محتوا یا همان CMS ها که مخفف (Content Management System) می باشند، قرار میگیرد. تجربه کار با این سیستم باعث شد تا به این فکر بیفتد تا خودش نرمافزاری به روز و سازگار با استاندارد های وب که نیاز هایش را برطرف کند، بنویسد.

در دوره ی آموزشی در این بخش شما جواب این سوالات را پیدا خواهید کرد. چگونه در این قسمت،آدرس دلخواه خود را اضافه کنید؟ سایت دنیای وردپرس این نیاز را درک کرده است و برای این قالب های خاص با امکانات زیاد، دوره تخصصی ویدئویی تهیه کرده است که می توانید از آن ها استفاده کنید. از این جهت پیشنهاد میشود تا این دوره آموزشی که توسط Lynda تهیه شده را مشاهده کنید. دامنه را از کجا باید تهیه کنید؟ چه نامی را برای دامنه خود انتخاب کنید؟ چگونه به نوشته های خود عکس اضافه کنید؟ ویرایشگر عکس وردپرس چه امکاناتی دارد و چگونه می توانید از آن استفاده کنید؟

شما به راحتی می توانید بعد از راه اندازی سایت خود هرآنچه که نیاز دارید را با استفاده از افزون ها به سایت خود اضافه کنید. در این فیلم آموزشی وردپرس که در 15 جلسه ارائه شده است قصد داریم به طور مفصل به صحبت در مورد سیستم مدیریت محتوای وردپرس بپردازیم و آن را از ابتدای دانلود تا نصب کامل آن و توضیح تک تک بخش هاش به شما آموزش دهیم تا بتوانید پس از اتمام این دوره به راحتی وبسایت های گوناگونی را برای خود ایجاد نمایید و در فاز دوم این آموزش در مورد ویرایش یک قالب برای وردپرس صحبت می کنیم و به صورت کاملا عملی یک قالب HTML را تبدیل به یک قالب وردپرس می نماییم و روی سیستم خود نصب می کنیم. از طرفی اگر می خواهید به یک طراح سایت حرفه ای تبدیل شوید که در کمترین زمان و با کمترین هزینه بدون نیاز به کدنویسی، یک سایت طراحی کنید و به راحتی با نصب چند افزونه امکانات خاصی را به سایتتان اضافه نمایید، می بایست دوره رایگان آموزش وردپرس را یاد بگیرید.

وردپرس رایگان است و همیشه رایگان هم خواهد ماند. طراحی سایت رایگان با وردپرس زمان زیادی نمی برد و شما می توانید به وب سایتتان را بسازید. اما آموزش کار کردن با افزونه معمولاً بیشتر از یک روز به طول نمی انجامد. اما بعد از کرونا، به وضوح مشاهده کردم مخاطبان میتوانند در کلاس های غیر حضوری هم بسیار موثر عمل کرده و به خوبی مفاهیم را یاد بگیرند. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که وردپرس دارای انعطاف پذیری بسیار بالایی است. دسته چیست و چرا از اهمیت بالایی برخوردار است؟ هاست مجازی چیست و چه کاربردی دارد؟ چگونه می توانید وردپرس را بر روی هاست مجازی نصب کنید؟ چرا قبل از راه اندازی سایت شما نیاز دارید که آن را بر روی یک هاست مجازی نصب کنید؟ رسانه ها بخش مهمی از محتوای سایت شما محسوب می شوند که می توانید، جواب های آن ها را در این بخش پیدا کنید.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا میباشد که با استفاده از آن میتوانیم محتوای سایت مان را کنترل و مدیریت کنیم. با این فرم ساز ، اطلاعات کاربران برای پر کردن فرم های کاری ، فرم های ثبت نام و فرم های استخدامی استفاده کنید. خوشبختانه، وردپرس از آن زمان تاکنون این مورد را تغییر داده است و اکنون شما را ملزم به انتخاب نام کاربری سفارشی در زمان نصب وردپرس میکند. این سیستم محبوبترین سیستم مدیریت محتوا در دنیاست. شما برای استفاده از این سیستم مدیریت محتوا به تنهایی نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای ندارید. جامعه ی کسانی که از این سیستم مدیریت محتوا استفاده می کنند، بسیار وسیع است.

اطلاعات بیشتر در https://www.isitwp.com/blog/