قالب وودمارت پلاس فکت وردپرس رایگان

قالب وودمارت پلاس فکت وردپرس

سازگاری با افزونههای مهم وردپرس، ظاهر جذاب، پشتیبانی قدرتمند و … درود. ایا دمو دیجی کالا یا مشابه آن هم در بسته نصبی هست؟ هر نوع ایده راه اندازی فروشگاه آنلاین در موضوع کسب و کار خودتان دارین کافی هست. قالب وودمارت رو به جرأت میشه یکی از برترین قالب های فروشگاهی در تاریخ ووکامرس معرفی کرد. اگر زمانی شما بخواهید سایت خود را مانند دیجی کالا چند فروشنده کنید تا افراد محصولات خود را در سایت شما برای فروش قرار دهند شما به راحتی می توانید به دلخواه با نصب یکی از افزونه های چند فروشندگی ( Dokan - YITH Multi Vendor - WC Marketplace -WC Vendors ) این امکان را به سایت خود اضافه کنید تا یک فروشگاه چندفروشنده داشته باشید.

قالب وودمارت کاملا با افزونه چند زبانه کردن سایت WPML سازگار است و شما اگر بخواهید می توانید به راحتی بدون انجام هیچ کاری و به صورت خودکار سایت خود را با زبان های مختلف دنیا در دسترس قرار دهید. از جمله، قرار دادن فیلترهای پیشرفته روی محصولات و سازگاری با افزونه چند زبانه WPML. همچنین این قالب از افزونه wpml پشتیبانی می کند. کاربران می توانند جهت مشاوره خرید با تیم پشتیبانی تماس برقرار کرده و مشورت بگیرند. در ادامه برخی از اصلی ترین مزایا و معایبی که افراد بعد از خرید قالب woodmart به آنها اشاره کرده اند را بیان خواهیم نمود تا به شناخت بهتری درباره این وب سایت و عملکرد آن دست پیدا کنید. قالب وودمارت از سال 2017 تونسته نظر زیادی از کاربران ایرانی و خارجی رو در تمام دنیا به خود جلب کنه. در woodmart این قابلیت وجود دارد که به راحتی هدر سایت خود را در محیط دراگ و دراپ مانند صفحه ساز بسازید.

آموزش قالب وودمارت پلاس

پس در صورتی که نخواستید از صفحه ساز قدرتمند ویژوال کامپوزر استفاده کنید، المنتور در خدمت شماست! صفحات از قبل آماده شده قالب وردپرس فروشگاهی وودمارت توسط صفحه ساز قدرتمند ویژوال کامپوزر ساخته شده است. در صورتی که نخواستید از دموهایی که ما آماده کرده ایم استفاده کنید، دموهای دیگر را می توانید فقط با یک کلیک نصب کنید! شما با ویژوال کامپوزر تنها با کشیدن و رها کردن می توانید صفحات از قبل آماده شده را ویرایش و یا صفحات جدیدی را بسازید. همانطور که در مقاله آشنایی با قالب های نال شده به مشکلات و خطرات محصولات غیر استاندارد پرداخته بودیم، اهمیت توجه به امنیت اطلاعات و در خطر نبودن منافع کاربران می تواند به قیمت از دست رفتن همه چیز تمام شود. برای آشنایی بیشتر با این صفحه ساز می توانید این پست را در سایت مطالعه کنید. می باشد. ویژگی های این قالب خلاقانه است و کاربران را به وب سایت جذب می کند. جلسه آموزش وودمارت چیست مقاله جالب و متفاوتی بود که به بررسی پایه ای و ابعاد مختلف و پنهان در انتخاب یک قالب وردپرسی پرداخته بود.

نکته : یکی از افزونه های لازم ووکامرسه ، بعد از نصبش شما باید راه انداز سریع ووکامرس رو هم برید ( صفحه ای که بعد از فعال سازی ووکامرس میاد بالا ) - در غیر این صورت توی بخش دمو اجازه نصب نمیده و پیام میده که باید اول راه انداز ووکامرس رو به پایان برسونید. این قالب به صورت پیشفرض، صفحه ساز Unyson را در خودش دارد که با استفاده از آن میتوانید صفحات و المانهای جذاب مختلفی را به سایت خودتان اضافه کنید. حال با هم نگاهی به برخی از قابلیتهای قالب woodmart بیندازیم. امتیاز بالایی دریافت کند.در کنار تمامی مزایا و امکاناتی که قالب WoodMart در اختیار ما قرار داده، کدنویسی سبک و استاندارد آن باعث می شود که سایت شما بهترین نتیجه را در موتورهای جستجو دریافت کند. ما به اهمیت طراحی و تجربه کاربری یک وب سایت واقفیم و میتونیم با دانلود قالب woodmart یک هزینه معقول کار شما را انجام دهیم. آن ها به عنوان فروشنده و شما به عنوان مالک سایت کسب درآمد بسیار خوبی خواهید داشت. با پنل حرفه ای تنظیمات قالب وودمارت، شما به تغییر طیف وسیعی از تنظیمات قالب با یک کلیک، بدون هیچ تجربه کد نویسی دسترسی خواهید داشت.

دانلود رایگان قالب وودمارت پلاس

افزودن شدن فونت های محبوب لایسنس دار با ارزش بیش از یک میلیون و دویست هزار تومان ایران سانس ، ایران سانس دست نویس ، ایران یکان ۳ ،دانا نسخه حرفهای ، فونت آوینی ، فونت کلمه ، فونت محبوبه مهر آور ، فونت انجمن ، فونت ایران شارپ ( برای مشاهده لایسنس های روی نام فونت مورد نظر کلیک نمایید ) - ارزش فونت ها بیش از یک میلیون و دویست هزار تومان میباشد ، اما قیمت نهایی با تخفیف توسط سایت مرجع فونت ایران لحاظ شد و هزینه کمتری در بر داشت . سلام. وقت بخیر. من بعد از نصب ووکامرس در الب وودمارت سرعت پنل خیل یکاهش پیدا میکنه؟ برای نصب و خرید قالب آوادا کلیک کنید. این قالب بیشتر برای نمونه کارهای گالری و گرافیست ها مورد استفاده قرار می گیرد. با این قالب می توانید نامک را سفارشی سازی کنید. قالب آوادا صفحه سازی حرفه ای دارد که با استفاده از طرح های دلخواه خود را می توانید پیاده سازی کنید. اگر برای سایت خود نیازمند به افزودن امکانات بیشتر هستید می توانید از سایر ابزار وردپرس کمک بگیرید و امکانات سایت خود را افزایش دهید.

لینک مطالعه بیشتر