: علت اختصاص نام چوبدستی به این قالب بدلیل این است که پوسته فوق ابتدا برای فروشگاههای مخصوص صنعت چوب طراحی شده بود. قالبی باشد که امکان به روزرسانی دائمی و سریع و منظم داشته باشد و از مخزن وردپرس. البته هزینه اش مشابه سایت اختصاصی میشود فقط مزیت اصلی اش این است که قالب پایه کار بهترین قالب موجود خواهد بود و همیشه قابل به روزرسانی تغییر فونت قالب وودمارت خواهد بود. قبلا کار مشابهی را با قالب eventchamp راه اندازی کردم اما این قالب متاسفانه مشکلات زیادی داشت مثل اشکال در تقویم رویدادها، اشکال در جایلد تم، به روزرسانی دیر به دیر و سرعت پایین. دموها دارای بسته نصبی آسان هستند و با استفاده از آنها میتوانید در عرض چند دقیقه فروشگاه خودرا راه اندازی کنید. برای راه اندازی سایت مربوط به یک مؤسسه فرهنگی و هنری که قرار است رویدادهای فرهنگی (مثل همایش، جلسه نقد و بررسی کتاب و…) و کلاس های آموزشی برگزار کنه و همچنین خدمات تخصصی در حوزه ویرایش، صفحه آرایی، چاپ کتاب و مجله و…

نکته : همه دموها در قالب نسخه انگلیسی برای شما نصب شده و محتوای درون ریزی شده هم انگلیسی است که شما باید با توجه به محتوای خود بخش های مختلف سایت را ویرایش کنید و محتوای خودتان را جایگزین این محتوا کنید.اگر نیاز به دمو فارسی،راست چین و طراحی شده توسط سایت لرن دی ال را دارید که باید به بخش دموهای فارسی قالب وودمارت مراجعه کنید. در عین حال شما هم به عنوان مدیر سایت، امکاناتی گسترده برای سفارشی سازی سایت خود در اختیار دارید و میتوانید کلیه ی قسمت های آن را مطابق میل و سلیقه خودتان، تنظیم نمایید. در این قالب و با استفاده از صفحه ساز حرفه ای ویژوال کامپوزر شما به راحتی می توانید بدون حتی یک خط کدنویسی و فقط با کشید و رها کردن ماوس یک هدر جدید ، یک اسلایدر زیبا ، یک فوتر جذاب و هر مورد دیگری که دوست دارید ایجاد نمایید.

بنابراین بدون نیاز به صرف زمان و هزینه اضافی، شما همین حالا با دانلود این قالب از میتوانید فروشگاه اینترنتی خود را با استفاده از آن را بیاندازید و مشغول بهره گیری از امکانات آن شوید. این پوسته زیبا با امکانات بسیار خوبی که در اختیار کاربر قرار میدهد میتواند یکی از بهترین گزینه ها باشد. یکی از رایج ترین مشکلاتی که این روزها افراد در طراحی سایت به آن بر می خورند این است که آنها نمی توانند باکسی که برای نمایش محصولات مورد استفاده قرار می دهند را با گوشه هایی گرد در اختیار داشته باشند. قالب وودمارت به دلیل کدنویسی سبک و بهینه و در کنار آن امکانات بسیار زیادی که در اختیار کاربرانش قرار میدهد از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. امکانات چندفروشندگی، چندزبانه، سفارشی سازی کامل قالب و… اگر میخواهید از قالب آماده استفاده نکنید میتوانید از آسترا استفاده کنید و به صورت اختصاصی یک چایلد تم درست کنید و امکانات لازم برای ایجاد چنین سایتی را اضافه کنید.

اما امکانات سفارشی و سازگاری کمتری نسبت به آسترا دارد. بسیاری از قالب های حرفه ای وردپرس امکانات سفارشی سازی زیادی نیز دارند که مثلا بتوانید لوگو و رنگ بندی سایت را تغییر دهید. تقریبا تمام قالب ها ویژگی های مخصوص خودشان را برای طراحی سایت دارند، اما این قالب همه فن حریف این اجازه تغییر فونت قالب وودمارت را به شما می دهد که با استفاده از المان های منحصر به فرد خود قالب، سایت بسیار زیبایی را به نمایش درآورید. ما درلیموهاست با توجه به تمام فاکتورهایی که برشمردیم، چند پلن هاست ووکامرس تهیه کردهایم که پاسخگوی کامل نیاز طراحان سایت فروشگاهی است. در این بخش شما می توانید سایت خود را به حالت تیره یا همان نمای شب در آورید. اپلیکیشن فروشگاهی اندروید با پشتیبانی از افزونه دیجیتز (Digits : Mobile Phone Number) امکان فعال سازی سیستم ورود و ثبت نام با شماره موبایل و تایید پیامکی را به شما خواهد داد. امکان فروش بلیط و اتصال به ووکامرس هم هست و با ادانهای افزونه modern event calendar میتوانید سفارشی سازی فوق العاده حرفه ای و بالایی برای صفحات پروفایل کاربری، صفحات رویداد و بقیه بخشها داشته باشید.

قالب OceanWP است که سرعت بالایی دارد. لازم به ذکر است که این اپلیکیشن از این افزونه پشتیبانی میکند و میبایست افزونه Digits : Mobile Phone Number بصورت مجزا خریداری شود. بدیهی است استفاده از نسخه پایین تر از عدد گفته شده در وب سایت نیز مشکلاتی را به همراه دارد و حتی خود ووکامرس هم دیگر از پی اچ پی پایین تر از ۷.۲ را پشتیبانی نمی کند. از دیگر قابلیت های بسیار خوب قالب فروشگاهی Woodmart وردپرس پشتیبانی از افزونه wpml چهت چندزبانه کرد سایت می باشد. باید بدونیم چرا قالب سایت را عوض کردین و هدفتون چی بود؟ طبق توضیحات به نظرم رسید قالب های استرا، generate press و اقیانوس مناسبن بخاطر سرع سایت، ولی از بین این موارد کدوم مناسب ترن؟ سئو سایت برام خیلی مهمه و تا اینجا قالب کاوا رو بررسی کردم و بخاطر افزونه های رایگان المنتور به نظرم خوبه، خیلی دوست دارم نظر شما رو بدانم چون شما سایتهای مثل آسترا و اوشن ویپی رو زیاد پیشنهاد میکنید، فکر میکنید در این مورد مناسب هستند؟ برای اینکه بتوانید سایت فروشگاهی خود را با وودمارت طراحی کنید، باید با قسمت های مختلف این قالب آشنا شوید.

سلام وقت بخیر، خیلی ممنون برای وقتی که برای تهیه این محتوای خوب کردید. من تغییر فونت قالب وودمارت یک سایت با محتوای آشنایی با گل و گیاه می خواهم ایجاد کنم بنظر شما کدام قالب یا قالبها بهتر است؟ این بسته آموزشی محتوای تکمیلی برای مجموعه آموزش مقدماتی وردپرس به حساب می آید. در سوال اول «how many products are you planning to display» از شما پرسیده میشود که چند محصول برای فروش را عرضه می کنید. اموزش قالب وود مارک چند جلسه ادامه دارد ؟ از بین قالب های آوادا، وودمارت و فلت سام کدوم یکی برای سایت فروشگاهی بهتره؟ نزدیک به 200 سایت رو تا حالا گشتم . از چه طریقی میتونم این دو تا قالب رو مقایسه و بررسی کنم؟ قالب Astra (این قالب بسیار سبک و سریع و خوبه و با تمام صفحه سازها سازگاری دارد البته اگر صفحه ساز دیوی یا فیوژن استفاده میکنید خود قالب دیوی و آوادا توصیه میشود. یک وب سایت دیگه هم با قالب آوادا Avada ساختم میتوانید در لینک زیر ببینید.