درست است که از جمله فلت سام، جنه و انفولد قابل مقایسه نیست؛ اما با رعایت موارد ذکر شده و انتخاب یک شرکت هاستینگ معتبر میتوانید مشکل سرعت آن را به طور کامل برطرف بسازید. پس یک نسخه مخرب از قالب در سایت های وردپرسی زیادی نصب می شود. کاربر این امکان را دارد که یکی از وب سایت های آماده این قالب را تهیه و سپس با توجه به نیازهای خود شخصی سازی کند. هنگامی که برای خرید به سایتی مراجعه می کنیم، آن سایت باید این قابلیت را داشته باشد که مشتریان محصولات را با هم مقایسه کنند. هم چنین باید یادآور شد با پیشرفته طراحی و هنر در قالبهای طراحی سایت و انتخاب سبک مینیمالیسم برای طراحیهای مدرن این قالب همچنان از قالبهای منعطف و پرطرفدار خواهد بود. سئو يكي از عبارت هاي پرطرفدار در زمينه طراحي وب سايت است كه به عبارتي ساده به معناي اين است كه وب سايت شما به گونه اي كدنويسي شود كه موتور هاي جستجوگري مانند گوگل و بينگ به سادگي بتوانند آن را درك كنند.


با مد نظر قرار دادن مطالب و توضيحات بالا به اين نتيجه مي رسيم كه ، اين قالب فروشگاهي وودمارت قالبي بسيار زيبا و كارا مي باشد كه مي تواند به تنهايي تمام نيازهاي يك سايت حرفه اي فروشگاهي را تامين كند. از نظر امكانات قالب woodmart فراتر از كالا است و امكاناتي بسيار بيشتري دارد كه مي توانيد استفاده كنيد اما امكاناتي مثل پيشنهاد شگفت انگيز و پيشنهادات لحظه اي مانند قالب كالا هم ما به اين محصول اضافه كرديم تا بتوانيد از اين امكانات هم استفاده كنيد همچنين اين پوسته شامل امكانات نمايش 360 درجه محصول، فروش گروهي محصولات به شكل گرافيكي، نمايش محصولات به چندين شكل متفاوت، نمايش صفحه محصول به چندين طرح متفاوت و… قالب اهورا میهن وردپرس هم بسیار پیشنهاد میشه. پیشنهاد قالب وودمارت هست. پیشنهاد میکنم اگر دنیال بهترین هاستینگ ایرانی هستید، سری به مقاله بهترین هاست ایران بزنید.

روش اول یک سری مشکلات خاص خود را دارد که در ادامه به آن میپردازیم. این تنها یک ادعا نیست! این روال به طور قطع به درگاه مرتبط نیست و یک روند پیاده سازی توسط برخی پلاگین های درگاه ووکامرس می باشد و اپلیکیشن قابلیت پرداخت با هر درگاه بانکی ای را دارد. شما با یک قالب جذاب و تماشایی روبرو هستید که از سبک لایهای Mason برای صفحه نخست و دستهبندیهای صفحات خود استفاده میکند. قالب فلت سام هم برای سایت های فروشگاهی خیلی خوبه و پرفروش ترین قالب فروشگاهی دنیا بوده، ولی وودمارت به نظرم از لحاظ طراحی شاید یکم جلو تر باشه. اگر شما هم شیفته ویژگیها و طراحی زیبای این قالب شدهاید، میتوانید همین حالا به سایت راست چین مراجعه کرده و قالب وودمارت را با پشتیبانی باکیفیت خریداری نمایید. من چند ماه قبل یک دوره اموزشی با قیمت بالا خریداری نمودم. از آنجايي كه قالب وودمارت يك پوسته انعطاف پذير و كامل است ما در دوره آموزش جامع فروشگاه اينترنتي اين پوسته را انتخاب كرديم و پايه دوره فروشگاه اينترنتي را قالب وودمارت قرار داديم در دوره آموزش قالب Woodmart بخشي مربوط به دوره فروشگاه اينترنتي مي باشد كه سايتي مشابه كالا در آن طراحي مي شود.


کدهای تمیز، رسپانسیو بودن و سازگاری با تمامی مرورگرها و تنظیمات اختصاصی، این پوسته را به یک انتخاب مناسب برای راه اندازی انواع سایت های فروشگاهی و شرکتی تبدیل کرده است. پشتیبانی هم دارد.از پایه هم ایرانی هست و نگران آپدیت شدنش دیگه نیستید.همین امروز یک آپدیت زد با کلی امکان جدید. قالب اهورا هم قابلیت های زیادی داره . قالب نلس، یکی از بهترین قالب های فروشگاهی هست که قابلیت های فراوانی دارد. افزونه JetBlocks یک افزونه بسیار مورد نیاز برای Elementor است که به شما امکان ایجاد هدر و فوتر بسیار شیک با چند ابزارک خاص را می دهد که بطور خاص برای عناصر و هدر های مبتنی بر افزونه Elementor Pro آماده شده است. بله، فقط با یک بار خرید قالب به کلیه دموهای سفارشی و ایرانی و خارجی قالب دسترسی خواهید داشت. امروزه هر فروشگاهی که قصد ورود به کسب و کار مجازی را دارد می تواند از قالب وودمارت به عنوان یکی از قدرتمندترین قالب ها استفاده کند. از طریق بخش نمایش در ناحیه مدیریت وردپرس می توان قالب ها را مدیریت, تغییر, حذف یا اضافه کرد.

همچنین می توانید بخش پیشنهادات ویژه ایجاد کنید. با خرید قالب وردپرسی وودمارت میتوانید متوجه امکانات و قابلیتهای ویژه آن شوید. البته در گوگل نیز سایت های بسیاری وجود دارند که آموزش کار با قالب وودمارت را به صورت صفر تا صد و با استفاده از فیلم، عکس یا جزوه ارائه می دهند. هزینه تمدید سالانه نسخه رسمی نیز حدود 42 دلار (یک ساله) است. قدم اول برای تغییر قالب وردپرس تهیه یک قول بک آپ از وردپرس ماست.این کار حداقل حاشیه امنیتی را ایجاد می کند که در صورت بروز خطا یا مشکلات فراوان در وب سایت بعد از تغییر قالب وردپرس ، دوباره بتوانیم به حالت قبل بازگردیم. آیا برای راهاندازی وبسایت خود به یک قالب منعطف و زیبا وردپرسی نیاز دارید؟ در نتیجه شما می توانید با خیال راحت یک وب سایت کاملاً حرفه ای و شخصی سازی شده را داشته باشید. سلام و درود من می خوام با استفاده از افزونه ی jet elementor برای سایت یک هدر سفارشی درست کنم. در قالب ودمارت شما میتوانید علاوهبر فهرستی که در بالای صفحه (در بخش هدر) قرار دارد، یک فهرست دیگر هم در کنار صفحه ایجاد کنید.