در حال حاضر قالب وودمارت بین قالب های فروشگاهی بهترین قالب فروشگاهی در نظر گرفته می شود. برای تمامی دموهای قالب وودمارت که در بالا بیان کردیم چه انگلیسی و چه دموهای فارسی، بسته نصبی قالب وودمارت وجود دارد که می توانید یا آن را روی وردپرس خود نصب کنید یا از طریق نصب آسان این کار را انجام دهید. شما به وسیله بسته آسان نصبی می توانید دمو دلخواه خود را به راحتی فقط با چند کلیک نصب کنید. اما حالا با استفاده از صفحه سازها می توانیم به راحتی علاوه بر صفحات، قسمت های دیگر مثل سربرگ یا فوتر را نیز طراحی کنیم. این طرحبندی ها برای انواع مختلف سایت، مانند طرح های تک صفحه ای، نمونه کارها، ویترین محصولات و موارد دیگر به خوبی کار می کنند. این قالب وردپرسی ظاهری جذاب داشته و کارآیی آن خوب می باشد.


قالب فروشگاهی کات شاپ یکی از بهترین و پر فروش ترین قالب های وردپرسی است قالب کات شاپ طراحی بسیار جذابی دارد و حتی با این قالب می توان مانند قالب وودمارت سایتی شبیه دیجی کالا طراحی کرد جهت مشاهده دموی دیجی کالا به صفحه ساخت فروشگاه مانند دیجی کالا با قالب وودمارت مراجعه کنید. ابزار وردپرسی های عزیز احتراماً قالب های فروشگاهی با افزونه فروشگاه ساز ووکامرس، فروشگاهی شده اند؟ در صورتی که محصول ابزار وردپرس را نصب کرده باشید ، فقط کافی است که افزونه فارسی ساز قالب را نصب و فعال نمایید. اما می توانید از قالب جی نیوز و یا قالب زفایر برای این مورد استفاده نمایید و خودتان سایت را طراحی نمایید. در گذشته پیش از آن که صفحه سازها وارد کار شوند، می توانستیم از قسمت نمایش » ابزارک ها این قسمت را مدیریت کنیم و ابزارک هایی را بچینیم.

سلام استاد ببخشید میخواست بدونم اگه از افزونه مداد زرد استفاده کنیم بجای این کد نویسی ها مشکلی هست؟ منظور من جستجوی رنگ از طریق کد هست ؟ ترجمه یکی از کارهایی هست که زیاد در پارسکدرز انجام میشه. میشه ی سایتی معرفی کنید ک بتونیم فونت های فارسی خوشگل رو به صورت یکجا و رایگان دانلود کنیم؟ یعنی وقتی من به فارسی به شما بگویم دیجی کالا، شما میدانید که دیجی سرواژهی دیجیتال است و به این صورت Digi نوشته میشود. در صورت استفاده از محصول اورجینال ابزار وردپرس فونت های فارسی و جذابی خواهید داشت. دوره رایگان آموزش ودمارت (Woodmart) در سایت ابزار وردپرس منتشر شد! سلام متشکرم بابت آموزش های خوبتون حقیقتا این دوره ارزشش خیلی بیشتر از این قیمتی بود که پرداخت کردیم واقعا راضی هستم. در وب سایت های فروشگاهی که گاهاً با هر انتخاب و فیلتر فقط بخش مشخصی از صفحه تغییر می کند، استفاده از تکنولوژی Ajax بسیار مفید خواهد بود. سلام وقت بخیر متشکرم بابت این آموزش فوق العاده، فقط من کدهای css رو ندیدم زیر ویدیو لطفا راهنمایی می کنید؟

سلام وقت بخیر.فونت ایران یکان رو من ندارم،چجوری میتونم این فونت رو به قالب اضافه کنم ؟ سلام و وقت بخیر. سلام. خدا قوت ویژه به استادم آقا مهدی عزیزم. در صورتی که گزینه ویرایش با المنتور را در قسمت ویرایش بلوک html نمیبینید، به بخش المنتور » تنظیمات مراجعه بفرمایید و در قسمت انواع نوشته گزینه بلوک html را نیز فعال کنید. مسئلهای که درباره انتخاب قالب مناسب مطرح است و ما در متن نیز به آن اشاره کردیم حجم قالب هاست. اگر در حال ایجاد یک وبسایت برای یک اپلیکیشن، سرویس نرم افزاری یا نوع دیگری از پروژه های مشابه هستید، این قالب مطمئناً مفید خواهند بود. آیا سرعت قالب کمتر بود یا اینکه در آوادا مزیت خاصی بود که وودکارت نداشت؟ سوال بعدی از شما میخواهد اطلاع دهید آیا درحال حاضر در جای دیگری اقدام به فروش میکنید یا خیر؟

این به شما کمک می کند تا برای کاربران تان خاص تر و حرفه ای تر به نظر بیایید. جستجو بر اساس نام انجام می شود. SEO همانند داغترین کلمه کلمه دهه است اما به عبارت ساده این بدان معنی است که وب سایت شما باید به روشی خاص کدگذاری شود تا موتورهای جستجو مانند Google و Bing بتوانند موارد صحیح مورد نیاز خود را پیدا کنند تا صفحه شما به درستی رتبه بندی شود. قالب وودمارت رکورددار پرفروش ترین قالب فروشگاهی وردپرس است و جالب است بدانید این رکورد در کمتر از یکسال زده شده تا این قالب را با اقتدار در صدر پرفروش ترین قالب های فروشگاهی در مارکت های معتبر ایرانی همچون ژاکت و راست چین قرار دهد. 6 ماه پشتیبانی رایگان، ظاهر جذاب و امکانات این قالب آنرا به یکی از پرفروش ترین پوسته های فروشگاهی ایرانی تبدیل کرده است. قالب Zonkan سبک جدیدی از پوسته های فروش فایل با ووکامرس را ایجاد کرد و به حق باید جزو لیست بهترین قالب فروشگاهی ایرانی قرار گیرد.

از امکاناتی که این پوسته خود را از دیگر پوسته ها متفاوت کرده این است که دارای یک صفحه ساز اختصاصی است (یعنی از افزونه های صفحه ساز استفاده نکرده و به صورت داخلی کدنویسی شده است) که میتوانید بدون هیچ افزونه ای و بدون هیچ گونه کدنویسی سایت ها و صفحات بسیار حرفه ای طراحی کنید. میخواستم راهنمایی کنید چگونه میتوان کاری کرد که Css هر هدر روی هدرهای دیگر تاثیر نگذارد؟ این قالب علاوه بر زیبایی و گرافیک جذابی که دارد دارای امکانات فوق العاده ای است که شما را متحیر خواهد کرد. طراحی رسپانسیو و واکنش گرای این قالب باعث شده که در هر سایزی به زیبایی نمایش داده شود. این قالب با افزونه MailChimp نیز سازگار است که برای راه اندازی کمپین بازاریابی ایمیلی در کنار آخرین محصول شما عالی است. همینطور اپلیکیشن های اندرویدی و یا سافاری در آیفون نیز به همین شکل در تلفن های همراه، بالاترین محبوبیت را میان کاربران دارا هستند. به همین دلیل آموزش ویرایش قالب را نیز باید یاد بگیرید.