افزونه افزایش سرعت وردپرس افزونه WP Rocket مجهز به سیستم بهینه سازی دیتابیس میباشد که به وسیله آن علمکرد و سرعت دیتابیس را افزایش داده و به صورت چشم گیری باعث بالارفتن سرعت سایت میشود. حفظ امنیت با کمک افزونه Cloudflare افزونه افزایش سرعت سایت وردپرس با تکنولوژی cloudflare باعث حفظ امنیت سایت می شود و از این رو کارایی سایت را افزایش می دهد. لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد. لینک دانلود بلافاصله بعد از پرداخت برای شما قابل دسترس می باشد. در سایت های موفق و پربازدیدی همچون فیسبوک و تویتر از این راهکار در جهت بالا بردن سرعت بارگزاری سایت استفاده شده است.تصاویر و ویدیو ها به دلیل حجم قابل توجهی که دارند بیشترین تاثیر را برسرعت سایت دارند.از این رو با استفاده از این روش ارسال اطلاعات و فایل ها با ارسال درخواست به سرور پاسخگویی متقابل سرور به بالاترین حد سرعت ممکن خواهد رسید.


از جمله موارد دیگری که بسیار برسرعت لود سایت تاثیر دارند فایل های استایل و جاواسکریپت به کار برده شد در طراحی سایت می باشند که موجب سنگینی سایت و کاهش سرعت لود ان می شوند.ولی با استفاده از قابلیت های بی نظیر افزونه WP Rocket می توان این فایل ها را فشرده ساخت و حجم ان را بسیار کمتر کرد و از این طریق سرعت بارگزاری سایت را چند برابر افزایش داد.


با سلام ،امروز با یک پلاگین حرفه ای در خدمت شما هستیم که کاملا حرفه ای عمل می کند و سرعت سایت شما را به بالاترین نحو ممکن بالا می برد.افزونه افزایش سرعت سایت افزونه WP Rocket را به اسطلاح موشک می نامند زیرا از قابلیت بالا بردن سرعت سایت برخوردار است البته در نظر داشته باشید که اگر سرعت یک سایت پایین باشد روی سئو و رتبه سایت تاثیر منفی خواهد داشت همچنین افزونه وردپرس وی پی روک بسیار محبوب شناخته شده و از فروش بالایی برخوردار است و به نظر ما باید هر سایتی از این امکان برخوردار باشد اگر شما هم به سئوی سایت خود اهمیت می دهید wp rocket را دریافت و روی سایت خود راه اندازی و از سرعت ان بهرمند شوید.افزونه دارای پنل تنضیماتی فارسی می باشد.


افزونه WP Rocket افزونه ای وردپرسی می باشد که با ابزارها و امکانات خود میتواند سرعت سایت شما را افزایش داده و آن را بهینه سازی کند. بعضی اوقات کم کردن حتی چند ثانیه از بارگزاری صفحات شما نیز، می تواند تاثیر بالایی در جذب کاربر و افزایش قدرت سئوی وبسایت شما داشته باشد و این کار را دقیقا افزونه wp rocket می تواند انجام دهد. این افزونه از دیگر افزونه های موجود در اینترنت مقام بالاتری دارد که به دلایل سیاری توانسته است به این مقام و رتبه برسد که برای مثال چنتا از انها را میتوان پنل تنظیات اسان به همراه قدرت و افزایش سرعت سایت فقط با زدن یک دکمه و اینکه سرعت سایت هم برای مدیر سایت و هم برای کاربران مهم هست و هم در سئوی سایت تاثیر گذار میباشد . این افزونه شگرف افزایش سرعت کاملا اوپن سورس و متن باز بوده و قابلیت اصلاح و ویرایش را دارد و کسانی که دارای مهارت و دانش کدنویسی باشند به سادگی می توانند ان را تغییر داده و برای سایت خود شخصی سازی کنند.


این فرآیند دارای تایم می باشد که شما باید آن را تعیین کنید. افزونه WP Rocket با عنوان یک افزونه کش شناخته می شود اما در حقیقت علاوه بر کش، دارای ویژگی های دیگری نیز در زمینه بهینه سازی سایت است. پس از نصب و فعال سازی افزونه، گزینه WP Rocket به منو تنظیمات اضافه می شود. زمانی که همه ی گزینه ها را انتخاب و ذخیره کردید پس از پاک کردن کش وبسایت خود را مشاهده کنید اگر شاهد بهم ریختگی در آن بودید گزینه ها را غیر فعال سازید. البته شما میتوانید از CDN خود راکت نیز استفاده کنید. البته نا گفته نماند این افزونه اوپن سورس بوده ، یعنی کاربری میتواند با سلقه و بر حسب نیاز خود کد های دلخواه را به این افزونه اضاف کند. 1.0) و در عوض آن را در نام فایل کدگذاری می کند (به عنوان مثال style-1-0.css). گزینه دومی نیز در اختیار شماست که با استفاده از آن می توانید فایل های کش مربوط به موبایل را از فایل های کش عادی WP Rocket جدا کنید.

مطالب از این منبع:

https://brandworld.news/%D8%A7%D9%81%D8%B2%D9%88%D9%86%D9%87-wp-rocket-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-0-%D8%AA%D8%A7-100-%D8%A7%D8%B2-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%AA%D8%A7-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4/