جمع بندی: ما در این مقاله قصد داشتیم شما را با قالب وودمارت بیشتر آشنا کنیم تا بتوانید با استفاده از این قالب سایت های حرفه ای برای خود طراحی کنید؛ توجه داشته باشید که این قالب برای سایت های فروشگاهی است و اگر قصد دارید یک سایت فروشگاهی داشته باشید بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. خوب ، برای شروع شما به یک پلاگین WooCommerce و یک تم فروشگاهی مناسب برای وب سایت وردپرسی خود نیاز دارید. قالب LearnPro آموزش آنلاین در سال 2018 منتشر شده و تا کنون توانسته 167 فروش برای خود در سایت تم فارست ثبت کند . فونت های خود را تغییر دهید، پالت رنگ خود را به روز کنید تا نام تجاری خود را معروف تر کنید، دسته بندی های خود را به روز کنید تا تنوع محصولات مختلف را نشان دهید.

نسخه اصلی و اورجینال این محصول فقط از طریق تم کده ارائه میشه و با نسخه های نال و رایگان کاملا متفاوت می باشد. تمام امکانات انفولد و آوادا در قالب بی تم جای گرفتهاند. حتی افزونه لایر اسلایدر همراه قالب را نیاز نیست بهصورت جداگانه نصب کنید و این عالی است. با قالب چندفروشندگی وودمارت هرنوع کسب وکاری که میخواهیدایجاد کنید. امیدواریم از دیدن این آموزش خسته نشده باشید و اطلاعات کافی را جهت راه انداری فروشگاه کسب کرده باشید؛ در ضمن شما هر سوالی در این زمینه دارید می توانید از طریق نظرات از ما بپرسید تا سریعا شما را راهنمایی کنیم. این قالب هم نزدیک به ۳ میلیون بار تا به حال در دنیا دانلود شده است.

هر نوع فروشگاه آنلاینی را که در ذهن خود تصور می کنید ، با قالب وودمارت ایجاد کنید و بر درآمد خود رو به روز بیافزایید. این قالب فروشگاهی به شما کمک می کند تا در زمان کمتری وب سایت خود را با کارایی زیاد ایجاد کنید. در مرحله اول شما باید این قالب را خریداری کنید و آن را در سایت خود نصب کنید، برای خرید به صفحه خرید قالب وودمارت مراجعه کنید و به سادگی خرید قالب را انجام دهید؛ بعد از نصب قالب با ادامه مقاله با ما همراه باشید تا به شما آموزش این قالب را ارائه دهیم.

یا می توانید یک عنوان جدید ایجاد کنید و ما در اسرع وقت به شما کمک خواهیم کرد. با تمرکز بر تجربه کاربر WoodMart از یک فناوری قدرتمند AJAX استفاده می کند تا رابط کاربری خرید اینترنتی بسیار سریع و یکپارچه را به کاربران ارائه دهد بدون اینکه نیاز به تجدید مداوم صفحات باشد. دانلود رایگان قالب فروشگاهی وودمارت ۶.۰.۱ | Woodmart Woocommerce WordPress Theme V6.0.1 قالب Woodmart را به جرأت می توان یکی از برترین قالب های فروشگاهی در تاریخ ووکامرس معرفی کرد. فایل های JS و CSSبه حداقل رسید. زبان فارسی : ما در سعی کردیم یک قالب تمام فارسی شده به شما تحویل دهیم،که تمام بخش های مورد استفاده این آموزش نصب قالب وودمارت را فارسی سازی کردیم.البته بخش محتوای دموهای درون ریزی چون این دموها از نسخه اصلی قالب هستند.

WoodMart یک قالب برتر وردپرس است که برای ساختن فروشگاه های آنلاین ووکامرس طراحی شده است. اپلیکیشن کاملا اختصاصی سایت شما ساخته می شود و به مشتریان خود می توانید ارائه دهید یا لینک آن را در فوتر یا بخش های مختلف سایتتان قرار دهید تا مشتریان خرید آسان در گوشی موبایل انجام دهند لازم به ذکر هست این اپلیکیشن وب ویو سایت شما می باشد و طراحی سایت شما را نمایش می دهد. تم با طراحی زیبا ، رابط کاربری مناسب و ویژگی های شگفت انگیز شما را تحت تأثیر قرار خواهد داد.قبل از اینکه کار با وودمارت رو شروع کنیم توصیه می کنیم حتما به صفحه اموزش جامع وردپرس سر بزنید تا نسبت به پنل وردپرس شناخت بهتری داشته باشید.

https://wpbaran.ir/woodmart/