این موضوع میتواند چالشهای پیش روی استفاده از افزونه WP Rocket را به حداقل برساند. پس از فعالسازی افزونه WP Rocket، ظرف چند روز برای بسیاری از کلمات کلیدی سایت خود شاهد افزایش حداقل دو یا سه رتبه در گوگل خواهید بود. جستجو و بهبود گفتگوهای داخل سایت ایجاد کنید. دارد و آن ها را در نتایج جستجو بالاتر نشان می دهد. اگر سایت دارای صفحاتی است که محتوای آن مرتبا به روزرسانی میشود (مانند صفحه لیست قیمت روز برخی اجناس)، میتوانید در قسمت تنظیمات این افزونه انتخاب کنید که کش کردن آن صفحات هر چند وقت یک بار انجام شود. سایت هم برای مدیر سایت و هم برای کاربران مهم هست و هم در سئو سایت تاثیر گذار میباشد. پلاگین راکت از دیگر افزونه های موجود در اینترنت مقام بالاتری دارد که به دلایل بسیاری توانسته است به این مقام و رتبه برسد که برای مثال چنتا از انها را میتوان پنل تنظیات اسان به همراه قدرت و افزایش سرعت سایت فقط با زدن یک دکمه و اینکه سرعت سایت هم برای مدیر سایت و هم برای کاربران مهم هست و هم در سایت تاثیر گذار میباشد.

افزونه WP ROCKET بهترین افزونهای است که برای افزایش سرعت سایتهای وردپرسی ساخته شده. پاسخ این سوالات در مصاحبهای با Jean-Baptiste Marchand-Arvier مدیرعامل WP Media داده شده که دانستن آن شاید راهی باشد برای رسیدن به موفقیت و پیشرفت روزافزون. پاکسازی پایگاه داده: این قسمت جداول موجود در پایگاه داده دیتابیس را پاک می کند. با استفاده از این قابلیت، زمان بسیاری که قبلا صرف انجام محاسبات PHP و اتصال به دیتابیس و همچنین فیلترها و پردازش های مختلفی که توسط افزونه های متعددی انجام می شد حذف می شوند. Comments Cleanup (پاکسازی نظرات): این بخش برای پاک کردن نظرات اسپم یا حذف شده است که در دیتابیس باقی مانده. یکی از ویژگیهای مهمی که افزونه WP Rocket دارد، بهینه سازی تصاویر سایت با استفاده از قابلیت Lazy load یا بارگذاری تنبل عکسها میباشد.

این موضوع فقط در رابطه با کاربران نیست، موتورهای جستجو نیز وبسایتهای کند را در رتبههای پایینتر خود قرار میدهد، پس این موضوع برای سئو سایت شما نیز اهمیت زیادی دارد. کش صفحات زمان بارگذاری را به طور فوق العاده سریعتر می کند.ایجاد کش صفحات برای بارگذاری سریعتر سایت و همچنین یک آیتم ضروری برای بهینه سازی موتور های جستجو می باشد. این اقدام می تواند به افزایش سرعت سایت شما منجر شود و بازدیدکننده بیشتری را به سایت شما بیاورد. اگر به فکر سرعت بخشیدن به وب سایت وردپرس خود با یک افزونه caching هستید، WP Rocket نامی است که احتمالاً با آن روبرو شده اید.

اگر وب سایت فروشگاهی دارید و با افزونه های Easy Digital Downloads یا Woocommerce یا سایر افزونه های فروشگاه ساز وب سایت خود را طراحی کرده اید افزونه Wp Rocket می تواند بدون ایجاد مشکل برای سایر افزونه های فروشگاهی به راحتی صفحات پرداخت یا صورت حساب را شناسایی نماید و آن ها را از حالت کش خارج نماید. کار کردن با این افزونه بسیار ساده است اما با اینکه از زبان فارسی پشتیبانی میکند، گاهی کاربران مبتدی برای ایجاد تنظیمات درست دچار مشکل میشوند. و ما می خواهیم به شما کمک کنیم تا مشکل سرعت سایتتان را با وردپرس راکت برطرف کنید. این افزونه بر روی وردپرس خود به سرعت شاهد بهینه شدن سرعت سایت خود میشویم. راکت امکان داشتن سایت سریعتری رو تجربه میکنیم. WP Rocket دارای پنل تنظیمات و گزینه هایی است که امکان کنترل هر چه بیشتر کاربر بر روی سایت و چگونگی عملکرد افزونه را به وی می دهد و کاربر می تواند آنگونه که لازم است سایت خود را کنترل و کش کند.

https://twitter.com/wpbaran/status/1408051216651857923