این نسخه اسکن شده و بدون مشکل است . بلافاصله بعد از نصب این افزونه زیر و بم وبسایت برای یافتن لینکهای نامعتبر و خراب اسکن میشه. برای مثال اگر میخواید این افزونه از آنتی اسپمر هانیپات و یا ادغام با ابزار آنالیز گوگل پشتیبانی کنه، میتونید نسخه پرو افزونه The SEO Framework رو تهیه کنید. در واقع با امکاناتی که در این افزونه در اختیار شما قرار گرفته، با صرف اندکی زمان و استفاده صحیح از این امکانات، میتوانید این شانس را به وبسایت خود بدهید که در نتایج موتورهای جستجو پدیدار شده، به ارزش آن افزوده شود و از همین طریق بازدید آن نیز افزایش یابد. در اینجا یکی از نسخه های پرمیوم Yoast SEO Premium را به صورت رایگان برای شما قرار بدهم که بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای می توانید آن را بر روی سایت خود نصب کرده و استفاده کنید. یکی از بهترین و ساده ترین راهکارهای افزایش بازدیدکنندگان سایت، بهینه سازی سئوی سایت و افزایش رنک الکسا و امتیاز سایت در موتور های جستجو از جمله گوگل ( google ) است.

افزونه سئوی وردپرس Yoast پرمیوم با نام تجاری افزونه Yoast Seo Premium بهترین، معروف ترین و قدرتمندترین افزونه وردپرس برای بهبود سئوی سایت شما همچون یک متخصص است که به شما کمک می کند تا خطاهایی که در کاهش امتیاز سئو موثر هستند را به هیچ وجه انجام ندهید. عنوان ها به شما کمک می کنند تا موضوعات را دسته بندی کنید. افزونه های کمی هستند که به ما در زمینه کلمات کلیدی کمک کنند تا بتونیم یک تجزیه و تحلیلی روی کیوردها داشته باشیم، البته افزونههایی هم هستند که به طور رایگان و غیررایگان این پروسه رو انجام بدن؛ افزونه Rankie درواقع یکی از بهترین افزونه های سئو وردپرس برای تعیین کلمه کلیدی، ردیابی رتبه سایت و مشاهده آمار سایت در گوگل محسوب میشه.

برای انتخاب کلمات کلیدی بهتره از منوی research کمک بگیرید؛ در این بخش بعد از درج کلمه کلیدی موردنظر دهها کلمه کلیدی مکمل اون توسط سرویس google search suggest پیشنهاد میشه. این امکان برای همین منظور ایجاد شده است تا قبل از ارسال پیش نمایشی از مطلب مشاهده کنید. پیش­نمایش گوگل: از این بخش می­توانید پیش­نمایشی از خلاصه صفحه را در موبایل و دسک­تاپ مشاهده کنید. در نسخه رایگان شما می توانید تنها یک کلمه کلیدی را برای محتوا خود تنظیم کنید ولی در نسخه پرمیوم می توانید کلمات کلیدی مرتبط بیشتری اضافه کنید و این بدین معنی است که شما می توانید یک محتوا و متن را برای چند کلمه کلیدی بهینه سازی کنید که این مورد به نفع سایت و زمان شماست و به مخاطبان گسترده تری دسترسی می یابید. سایت مپ ( sitemap ) یکی از راه هایی است که شما می توانید سایت خود را به موتور های جستجو بشناسانید.

شما با نصب و راه اندازی افزونه یک سیستم آنالیزگر سئو حرفه ای را در اختیار خواهید داشت که وضعیت سئو محتوای شما را نشان میدهد. اما من در یک پست دیگه به صورت کامل نحوه کار با پلاگین Yoast seo رو اموزش دادم که با خوندنش اموزش کامل کار با افزونه Yoast seo رو یاد می گیرید.. حالا ممکنه این یکم عجیب به نظر برسه چون روشی که مینویسین میتونه خیلی شخصی باشه. از آنجایی که سئو و بهینه سازی سایت دارای اهمیت زیادی است و همه ما هم این مورد را به خوبی می دانیم و به دنبال نسخه اورجینال و اصلی افزونه ها بخصوص افزونه yoast seo هستیم چرا که سایت شما همان کسب و کاری است که سال ها برای آن زمان صرف کرده اید و هزینه هایی را به دوش کشیده اید و خیلی چیزهای دیگه که هر کس برای سایت خود در نظر گرفته است.

متخصصان سئو راهکارهای متعددی را برای بهینه سازی سئوی سایت شما انجام می دهند. اما یکی از امکانات جالبی که با نصب Rank Math بدست میارید اینه که میتونید بخشی از دادهها و امارهای گوگل سرچ کنسول رو مستقیم در پیشخوان وردپرس سایت مشاهده کنید. خیر. کافی است بروزرسانی افزونه یواست نسخه رایگان را به پریمیوم، با استفاده از افزونه VIP راست چین انجام دهید. ما در اینجا آخرین نسخه و ورژن اصلی و ارجینال افزونه افزونه سئوی حرفه ای وردپرس Yoast SEO Premium را برای دانلود شما عزیزان با مناسب ترین و ارزان ترین قیمت آماده کرده ایم! همچنین دانلود نسخه های بعدی افزونه با یک بار خرید افزونه Yoast SEO Premium فارسی رایگان می باشد. درج آدرس (های) شرکت خود - افزونه سئوی محلی Local SEO به شما این امکان را می دهد تا آدرس (های) شرکت خود را در یک قالب واضح و یکنواخت نشان دهید، همچنین تمام نشانه گذاری های فنی لازم برای موتورهای جستجو را نیز اضافه می کند.

https://www.plurk.com/p/og6qjj